18 mars 2012

100 Grymma Dagar - Mål!


På onsdag kör de 100 grymma dagarna igång och jag har satt upp konditionsmål att uppnå.

Innan jag blev sjuk sprang jag 5 km på 30 min. Jag har satt upp följande delmål för de 100 dagarna och längst ner är mitt slutmål:

* 6 km på 36 min
* 7 km på 42 min
* 8 km på 48 min
* 9 km på 54 min
* 10 km på 60 min

Ni ser mönstret va? Jag ska klara av att springa i 6-tempo längre och längre, upp till en mil. Jag har ingen aning om detta är ett högt eller lågt eller lagom ställt mål, speciellt då jag i dagsläget går på candidakuren och inte får påfresta min kropp för mycket (vila-vila-vila). Men 100 dagar är mycket och kondition jobbar man snabbt upp om man tränar regelbundet så jag tror inte det är omöjligt.

Före-och-efterbilder kommer när de 100 dagarna är avklarade, men här är en suddig sneakpeak i alla fall, plus lite före-siffror:

1 kommentar: